לייזר ידית קרח 

לייזר ידית קרח 

אנשים רבים לא אוהבים את שיער הגוף שלהם ורוצים שהגוף שלהם יהיה חלק ללא שיער (מלבד השיער שיש להם על הראש). הבעיה היא, שאנשים רבים בעלי עור רגיש חוששים לעבור טיפולי הסרת שיער שונים ובייחודי טיפולי הסרת שיער בלייזר – כי הם חוששים שיהיו להם כוויות או צלקות כתוצאה מכך על העור. אז מה אפשר לעשות? איך אתם כבעלי מקצוע בתחום הקוסמטיקה תוכלו להסיר שיער לצמיתות באופן יעיל גם אם העור של הלקוחות שלכם רגיש לחום?

התשובה שאתם כבעלי מקצוע שעוסקים בטיפולי הסרת שיער מחפשים – היא פשוטה. תציעו ללקוחות שלכם לעבור טיפולי הסרת שיער באמצעות לייזר ידית קרח. שיטה זו להסרת שיער מתאימה מאוד לאנשים בעלי מרקם עור רגיש או לאנשים שיש להם נטייה לפתח תגובות אלרגיות לטיפולי הסרת שיער. באמצעות לייזר קר כולם יכולים ליהנות מהגוף שלהם כמו שהם רוצים שהוא יהיה – חלק ללא שיער וזאת מבלי לשלם על כך בכאב או צלקות.

למה חשוב להתקדם עם הטכניקות בהם אתם מורידים שיער בעסק שלכם?

אז מהי השיטה הטובה ביותר להסיר שיער לקראת הקיץ? אם כן הסרת שיער בלייזר בין היתר למשל באמצעות לייזר ידית קרח היא הטכניקה המתקדמת ביותר להסרת שיער.

אם נשווה הסרת שיער בלייזר לגילוח או הסרה עם שעווה נראה כי הלייזר עדיף על פיהם פי כמה. גילוח הוא לא נעים והוא גם טוב לכמה ימים.

שעווה היא גם כואבת מאוד וגם טובה לשבוע שבועיים. הסרה באמצעות לייזר לא כואבת והיא קבועה לתקופה מאוד ארוכה.

לכן אם אתם רוצים להכין את העסק שלכם לקיץ אנו מציעים לכם עוד בחורף לרכוש מכונה להסרת שיער בלייזר וכך להעניק ללקוחות שלכם שירות טוב יותר.

באמצעות שיטת הסרת שיער זו תוכלו להעניק ללקוחות שלכם שירות מהיר, טוב יותר ובאיכות גבוה יותר.

מהן ההנחיות לביצוע הסרת שיער עם לייזר ידית קרח?

ההנחיות לביצוע טיפול הסרת שיער עם לייזר ידית קרח זהות להנחיות של טיפולי הסרת שיער עם לייזר רגיל.

חשוב להדגיש שלא ניתן לבצע טיפולים מסוג זה בנשים בזמן שהן בהיריון ונשים מניקות – צריכות להתייעץ עם הרופא המטפל שלהן האם מותר להן לעבור את הטיפול או לא.

בנוסף לכך, לא ניתן לעבור טיפולים מסוג זה על עור מקועקע.

למה חשוב לשים לב בעת קנייה של מכונה להסרת שיער?

כאשר אתם רוכשים מכונה להסרת שיער לעסק שלכם שימו לב ש:

עברתם הכשרה מקצועית מתאימה לתפעול המכונה.

שיש לכם אחריות על המכונה.

שאתם מבטחים את המכונה ואת העבודה אתה.

שאתם קונים את המכונה הכי מתקדמת והכי משתלמת לעסק שלכם.

באמצעות העבודה שתציעו לעובדים שלכם טיפולי הסרת שיער מתקדמים – תוכלו לשפר את התדמית העסקית שלכם ואת האופן שבו אתם מעניקים שירות. 

לייזר ידית קרח

לפרטים נוספים מלאו פרטים!

מורן ברכה

מורן ברכה

בעלת החברה ומומחית במכשור טכנולוגי לקוסמטיקאיות

×