טיפולי גוף - Honkon

על המכשיר

טיפולי גוף - Honkon

המכשיר מייצר פולסים חשמליים העוברים לעור, הזרמים בתוכניות השונות נבדלים זה מזה בתדר האות החשמלי, במשכו, בסוג הגל, בזמן ההפוגה מפולס לפולס ובמשך הזמן שבו הגל החשמלי נמצא בשיא.

להפעלת השרירים בגוף נדרש גירוי. בחיי היום-יום נגרמים על ידי מערכת העצבים המרכזית המועברים דרך סיבי העצב בחוט השדרה ופועלים על השרירים המתאימים. גירוי זה למעשה הינו גירוי חשמלי המתבצע פנימית בתוך הגוף על ידי פקודה ישירה מהמוח בטיפולי EMS אין לחץ ועומסים על המפרקים ומערכת השלד בהשוואה לאימון משקולות אלא גירוי חשמלי של השריר בלבד. לכן טיפול זה הינו טיפול עדין ללא כל מעמסה נוספת על הגוף, דבר המפחית לאפס פציעות ספורט וללא חשש לסובלים מבעיות גב וכדומה.

טיפול EMS מקדם הפחתה מתמשכת של משקל ושומן הגוף, פעילות מטבולית גבוהה במהלך ואחרי הטיפול.

האותות מגרים את העצבים המצויים מתחת לעור והאחראים לחישה, והם גוברים על שדרי הכאב שעוברים בגוף. מאחר שרק שדר אחד נקלט בכל עת, שדר הכאב מתפוגג ואינו מגיע למוח. בנוסף, האותות החשמליים מעודדים ייצור של אנדורפינים המסייעים בשיכוך כאבים ובעלי אפקט המתמשך גם מעבר לזמן השימוש במכשיר. המכשיר שולח גירוי עצבים האחראים על כיווץ השרירים. התוצאה היא הפעלת השריר גם בזמן שהמשתמש נח, נוהג או יושב מול הטלוויזיה והמחשב. פעולה זו חשובה במיוחד לאנשים המרותקים לכיסא או למיטה, והיא מאפשרת מניעת התנוונות השרירים.

האותות מגרים את העצבים המצויים מתחת לעור והאחראים לחישה, והם גוברים על שדרי הכאב שעוברים בגוף. מאחר שרק שדר אחד נקלט בכל עת, שדר הכאב מתפוגג ואינו מגיע למוח.

בעוד שרוב הטיפולים האחרים בקווי מתאר פשוט מכוונים לשומן לא רצוי, המכשיר פועל באופן ייחודי על ידי מיקוד לשומן וגם לשרירים. התהליך פועל על ידי הכוונת אנרגיה אלקטרומגנטית ממוקדת מאוד לאיזור, מכריח באופן שאינו אפשרי גם באמצעות פעילות גופנית.

חיזוק הגוף

הפחתת משקל

כאבי גב

כאבי שרירים

החלמה מפציעות

חיזוק רצפת האגן

שיפור במראה העור

אימון של כחצי שעה, שווה ערך ל-800 כפיפות בטן.

30 דקות של אימון חיטוב שווה ערך ל-5.5 שעות חיטוב.

רצוי אימון כל מספר ימים.

כאמור, טיפול שנמשך בין 20-30 השרירים שבהם מתמקדים מתכווצים לא פחות מ-24,000 פעמים. כדי להבין במה מדובר כמות זו שקולה למספר הכיווצים במהלך 800 כפיפות בטן או 900 סקווטים. בזכות האינטנסיביות השיפור מושג הרבה יותר מהר מאשר בפעילות גופנים מאומצת התוצאות נראות לעין הן מבחינת גודל השרירים, הן מבחינת אחוזי השומן בגוף והן מבחינת קווי המתאר שלו.

מוכנה לאהוב את עצמך?

×